Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w Polityce plików Cookies.
Polub nas na Facebooku

Podaj numer - oddzwonimy!

...lub wyślij do nas zapytanie

Skorzystaj z profesjonalnej pomocy
i zagwarantuj sobie, że wypłacone
odszkodowanie będzie najwyższe z możliwych

Pomożemy Ci,
bo w odszkodowaniach jesteśmy najlepsi

Dowiedz się więcej

>> BEZPŁATNA WYCENA ODSZKODOWANIA - WYBIERZ RODZAJ SZKODY<<
 

Szkoda na pojeździe

Uzyskujemy najwyższe możliwe odszkodowania za uszkodzony pojazd z OC sprawcy!

 

Dochodzenie roszczeń za szkody na pojazdach:

  • Dochodzenie wyższego odszkodowania przed ubezpieczycielem (uzyskiwanie dopłat do odszkodowań komunikacyjnych)– Kancelaria Kompensja wykonuje kosztorys (wycenę) naprawy pojazdu na kwotę wyższą niż zaproponował ubezpieczyciel, występuje do ubezpieczyciela z roszczeniami (odwołanie od wyceny szkody) i negocjuje najwyższą możliwą do uzyskania kwotę dopłaty do odszkodowania. Czas realizacji od 2 tygodni do 3 miesięcy. Wynagrodzenie naszej firmy to prowizja od uzyskanego dodatkowego odszkodowania.

 

Pamiętaj! Kosztorysy sporządzone przez ubezpieczyciela zazwyczaj są zaniżone!

 

Wyślij kosztorys wraz z decyzją ubezpieczyciela na naszego maila szkody.rzeczowe@kompensja.pl, podaj w treści maila numer kontaktowy do siebie. Po weryfikacji sprawy oddzwonimy z konkretną propozycją. Możesz skontaktować się z nami także telefonicznie.

 

W celu usprawnienia naszych działań oraz po to, aby wycena szkody pojazdu (samochodu, motocykla) była jak najbardziej rzetelna, a możliwe odszkodowanie za uszkodzony samochód jak najwyższe, prosimy również w treści maila o udzielenie odpowiedzi na poniższe zapytania:
 
  1. Czy szkoda rzeczowa jest z OC czy AC?
  2. Czy szkoda jest całkowita czy częściowa?
  3. Czy była jakaś wypłata odszkodowania w sprawie?
  4. Jaki jest rok produkcji pojazdu?
  5. Czy auto uszkodzone w wypadku jest prywatne czy firmowe (wpłacono kwoty brutto czy netto)?
  6. Co klient zrobił z samochodem po szkodzie (naprawił, sprzedał, sprzedał naprawiony) lub co zamierza zrobić?
  7. Czy auto jest przedmiotem kredytu, leasingu, zastawu, przewłaszczenia?
  8. Czy szkoda miała miejsce na terenie Polski i czy sprawcą był Polak?
  9. Czy klient przekazywał do ubezpieczalni umowę sprzedaży auta lub rachunki dotyczące naprawy auta?
  10. Czy w sprawie podpisano cesję (na warsztat, kancelarię, firmę odszkodowawczą?
  11. Czy w sprawie ustanowieni zostali pełnomocnicy (czy klient podpisywał jakieś upoważnienie czy pełnomocnictwo)?
  12. Czy szkoda została sprzedana innemu podmiotowi (czy klient podpisywał inną cesję)?
  13. Czy zakres uszkodzeń zawarty w kosztorysie naprawy uwzględnia wszystkie uszkodzenia związane z kolizją?

 

WAŻNE INFORMACJE:

* Zajmujemy się wyłącznie szkodami częściowymi z OC sprawcy, pojazd nie może być starszy niż 15 lat, przesyłane do kancelarii kosztorysy naprawy samochodu (wyceny naprawy samochodu) muszą opiewać na kwotę minimum 2000 zł.
** Nie zajmujemy się szkodami całkowitymi i z Autocasco.

 

 

797-670-906